Tungt och trött

Just nu känner jag mig oerhört trött och tung i stegen. Det är helt normalt i denna cancervärld att Malte mår som han mår nu, vi blev varnade, men det är oerhört påfrestande på alla håll och kanter. Och det kombinerat med november. Värsta månaden på året. Mörker.

Min otroligt ofiffiga lösning att käka godis och kakor i tid och otid för att få upp energin är inte så smart så nu är jag även tung i stegen av flera anledningar. Och det här med maten. Hämtmat eller pasta med korv eller köttbullar. Urk.

Hur ska jag orka komma ur den här energilösheten?

3 tankar om “Tungt och trött

  1. Ibland önskar jag att jag hade ett trollspö och kunde fixa saker. Det funkar inte så desstovärre.. Det jag kan göra är att skicka en stor kram och många tankar och önskar er allt gott.

  2. Ja fy fasiken , den här månaden är seg även som frisk. Har du möjlighet att komma iväg på lite lyxig spa-massage? Kanske är skönt för kroppen och psyket att få lite beröring?

  3. Det är inte konstigt att du är trött och utan energi……. 😦
    Det vore ju bra förstås om du skulle hitta en bättre energikälla än kakor och godis. Har du provat Rosenrot? ChiSan? Berocca? (inte lika gott som godis, men funkar!) Ljusterapi? Energimassage? Och sex…..inte att förglömma…..! 😉
    Energikramar !!!

Lämna en kommentar