Jag minns inte

De här veckorna sen jag fick veta att min pappa dött har varit omtumlande. Förutom att jag varit in i märgen trött, sovit mycket mer, har jag nu märkt att jag missat en mängd saker, ungefär så där förvirrad som jag var när Malte blev sjuk. Jag har missat att hämta ut ett paket på posten, så länge att det returnerades till avsändaren, det har aldrig hänt förut. Jag har missat en räkning och fått påminnelse, glömt låsa bilen, glömt att jag bryggt kaffe. Och nu glömt vad jag glömt. För det är fler saker men jag minns inte.

One thought on “Jag minns inte

Kommentera

