Arg, irriterad, sur och bitter.

Jag känner mig arg, irriterad, sur och bitter. Det är depressionen som spökar försöker jag intala mig men det hjälper inte, känslorna finns där ändå. Och sanningarna.

Jag kanske inte överreagerar, jag kanske faktiskt underreagerar.

Livet är orättvist. Men orkar jag bry mig?

One thought on “Arg, irriterad, sur och bitter.

  1. Bra!
    Ut med skiten ur systemet. Arg, sur, bitter och heligt förbannad är precis vad du behöver få vara. Du undrar om du orkar bry dig……
    Det är väl precis det du gör, det är väl precis det som gör dig arg, sur och irriterad. Livet är så orättvist, och vissa drabbas av fler och värre orättvisor än andra. Hur mycket skit ska en människa behöva ta?
    Det finns ingen, ingen, ingen som förväntar sig att du/ni ska skutta runt med ett stort leende på läpparna för att den värsta tiden förhoppningsvis är över.
    Det är nu när ni kan börja slappna av lite, som undantryckta tankar och känslor börjar smyga upp till ytan.
    Alla dina känslor är helt ok! Jag skulle kalla det för ett ”friskhetstecken”!
    Kramkramkram

Kommentera

