Pigg men sömning

Jag har börjat känna mig piggare. Har dragit igång projekt på landet i helgen, idéerna sprutar, jag har grepat, spadat och sopat bort en massa mossa från berget, intagit ett hörn på tomten som ska bli mitt nya planteringsställe samt jord-. och krukförråd. Gjort en lång shoppinglista för trädgården och var inte så sugen på att åka hem idag, ville fortsätta med mina projekt.

MEN jag har också sovit nästan 12 timmar varje natt. Så jag är piggare men också sömningare. Så om jag ska få sova 12 timmar i natt också så borde jag alltså gått och lagt mig för två timmar sen. Ok.

One thought on “Pigg men sömning

Kommentera

