Mysfredag

Idag gjorde jag nog allt rätt. Lyckades följa mina morgon- och förmiddagsrutiner. Åkte iväg till stallet tidigare än jag behövde, snackade med hästarna i hagen, matade mina två favvohästar med morötter och tittade på en annan privatlektion. Tog god tid på mig att fixa *min* häst i det tysta,  lugna och nästan helt tomma stallet. Lektionen tillsammans med en vän gick hur bra som helst. Finaste, finaste Hortensia och jag jobbade på duktigt tillsammans. Bästa början på vilken helg som helst. Hejja mig!

 

 

11 thoughts on “Mysfredag

  1. Håller med dig, bästa sättet att starta helgen på🙂
    Hästar är bra för själen.
    Hoppas att helgen fortsatt lika bra!

  2. Kul att höra att du har haft en mysig fredag! Om du vill ta en paus på väg till affären någon dag är du mer än välkommen att titta förbi (alternativt om du vill sätta någon med i odugliga gröna fingrar i arbete på ön). Kram!

  3. Hej!
    Hittade er blogg sv en slump och kunde inte slita mig. Har ‘letat’ efter någon att bolla med just kring tumör i ryggmärgen, ryggmärgskanalen. Vi har just påbörjat vår kamp mot Hugos cancer. Efter att ha diagnostiseras med skolios och korsett behandling sedan januari upptäcktes en tumör i ryggmärgskanalen vid Mr. Det är den dom orsakar skoliosen.

    Jag vet inte om det är möjligt, om du vill, men om du vill orkar och har lust vore jag glad om du ville dela med dig av din erfarenhet?
    Hör gärna av dig!

    Malte verkar vara en härlig typ!
    Johanna

Kommentera

