C + V + E = ?

Jag har precis pratat med min doktor över telefon, en planerad telefontid för att kolla av hur jag har det med biverkningar samt planering för fortsatt dosering. Vi bestämde att trots jobbiga biverkningar/utsättningssymptom så fortsätter vi utsättningen av *grundmedicinen* C och sätter redan nu in nya medicinen E. Plus att jag fortssätter med min favoritmedicin V över maxdosen.

Att hitta rätt medicin tar så fruktansvärt lång tid. Jag vill skynda på processen även om jag kommer ha två jobbiga veckor framför mig. Jag får förbereda mig på fortsatt jobbiga utsättningssymptom och nya insättningssymptom på E. Jag måste behöver känna resultat snart. Positivt resultat. Inte känt något sånt sen i höstas någon gång.

 

One thought on “C + V + E = ?

  1. Förstår din frustration, att du vill se/känna resultat NU! Tänk att det ska ta så´n tid när man väntar på ngt positivt, medans sorg och elände drabbar en med full kraft som en käftsmäll på nolltid. Orättvist!
    Styrka och kärlek till dig!

Kommentera

