Inga lyckopiller

Nä, medicinen jag ökade för tre veckor sedan, en av de två jag tar över maxdosen, fungerar verkligen inte.

Vilket är synd eftersom jag har haft tre veckor av jobbiga, jobbiga insättningssymptom, jag har i stort sett varit soffliggande. Nu ska jag sätta ut den igen och får antagligen samma typ av utsättningssymptom. Eller läkaren pratade också om att jag kunde få *konstiga tankar* att det skulle snurra runt tankar mer än vanligt och få konstiga känslor på huden. Låter ju kanon det. Men bättre än när han varnade mig för krampanfall och frånvarobortfall.

Det är ingen som längre kallar dessa typer av medicin för lyckopiller va?

5 thoughts on “Inga lyckopiller

  1. Efter att ha läst ditt inlägg om hur du mår fanns det inga ord att skriva. Så det blev ingenting, jag är verkligen ledsen för det och för allt du går igenom. Jag beundrar dig som skriver och jag hoppas det hjälper dig på vägen. Sköt om dig min vän. Kram Åsa

  2. ”Never ending Story”…….trodde det var en film…….men…….
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du mitt i allt detta elände, ändå ser den lilla pricken av ljus långt där borta. För varje sekund av natt, kommer vi närmare dagen och för varje passerad vinterdag kommer våren närmare.
    Tänk på att vara KLOK nu och inte DUKTIG!
    Varmaste kramar

  3. Mååånga kramar till dig gulliga, gulliga Helena.
    Hoppas att du slipper biverkningar och att ni alla får en skön jul trots allt.

Kommentera

