Orättvist

20131006-205306.jpg

4 thoughts on “Orättvist

  1. Usch så vansinnigt sorgligt!!! Jag har följt E på barncancerfondens hemsida efter att du hade skrivit om henne och även om jag inte känner henne eller hennes föräldrar blir jag så ledsen av att läsa att hon har gått bort!!! Jag vill bara gå in och krama mina egna ungar när de sover och jag förbannar mig att jag tog lite hårt i min 5-årings arm i morse när hon drev mig till vansinne vid frukostbordet. Jag ska vara glad att jag har mina barn!!! Tänker så på de två föräldrarna som inget hellre önskar att deras 4-åring skulle finnas hos dem och driva dem till vansinne…

  2. Saknar ord! Känner sorgen och smärtan tillsammans med er och dessa stackars föräldrar……. Fuck Cancer!
    Varmaste kramar och styrka!

Kommentera

