Sövd

Precis i detta nu ligger Malte sövd och i magnetröntgen. Jag är inte med denna gång, Uffe är där med honom. Jag är så varken stabil eller så stark just nu så jag kände att jag inte orkade ta den här dagen själv med Malte. Så istället är jag hemma. Men det ger också stort ångestpåslag, att INTE vara där.

Jag ringde för en stund sen och hoppades att få prata med Malte innan sövningen men för ovanlighetens skull var de tidiga. Förhoppningsvis kommer de inte hem så sent idag.

Jag vet ärligt talat inte vad som är värst, att vara med när han sövs eller vara hemma.

6 thoughts on “Sövd

Kommentera

