Måste leva med det

Kändes knasigt nog rätt skönt att han hade 38 grader när han vaknade idag också. Han kändes inte så varm och var rätt pigg men jag visste att han inte fått göra mr med feber. Så att vi inte avbokade i onödan liksom.

Vi verkar får en ny tid relativt fort. Antingen den 2:a maj eller den 10:e, så det känns bra.

Jag fattar att det här är något som jag måste jobba med att leva med. Men jag kan inte låta bli att undgå att få ångestpåslag av att han har småfeber. Eller förlåt mig, *förhöjd kroppstemperatur*. Det är nog helt normalt med den bacill han har nu att febern är lite så där 37,3, 37,6, 37,2 och sen 37,3 igen. INGET konstigt.

MEN det var så hans temperaturkurva såg ut där i början av sommaren när han hade ont. När kroppen jobbade hårt för att kriga mot cancern som härjade i hans lilla kropp.

Måste lära mig att leva med det.

2 thoughts on “Måste leva med det

Kommentera

