Mamman

Jag ligger efter med allt. Det mest akuta är nog min kropp och min energi. I veckan när pappan var med Malte på dagis ringde jag några samtal och bokade bla en tid på vårdcentralen. Min kropp reagerar nu på alla möjliga sätt.

Jag förstår att jag borde vila men jag har samtidigt ett sånt sug efter att få tillbaka vardagen. Så jag jobbar nog så just nu att jag samlar ihop energi och så använder jag den. Det finns inte mycket till energireserver.

Imorgon ska jag samla lite energi här: http://www.nynashavsbad.se/ Tack svärfar för det presentkortet!

6 thoughts on “Mamman

  1. Ja det sätter nog sina spår allt ni har gått igenom 😦 Va bra att du tar dig till läkaren, viktigt att mamman mår bra. Sköt om dig kära du och ha en härlig dag på havsbadet !
    Snart blir det spa i Trosa också, kanske en skön massage, eller varför inte en moor mudinpackning:
    En mycket stimulerande behandling som rekommenderas vid stela leder, trötta muskler, akneproblem, eksem, psoriasis, nedsatt cirkulation eller som djuprengöring. Moor Mud är en ungersk lera som hela Du blir inpackad i. Under tiden leran verkar får du en avstressande ansiktskur. Behandlingen avslutas med en applicering av närande mineralrik body crème som blandats med lavendel olja.

  2. Jag hoppas att morgondagen medför att du tillåter dig att njuta av nuet istället för att låta alla tankar (som du varit tvungen att tänka bort för att hantera allt i den vardag ni har haft) komma i kapp dig. Det är lättare sagt än gjort, men ack så skönt när man kan andas ut – och njuta av det. Kram och SPA:a loss.

  3. Ursäkta min frånvaro senaste veckan.. tiden bara rinnner iväg. Vad härligt med en SPAdag, hoppas du kunde njuta. Jättesvårt att ta sig tillbaka till vardagen efter allt ni gått igenom. Behandlingar hjälper på vägen men jag tror som du också skriver… tid! Det tar tid. Men det vet du ju redan och det är lättare sagt än gjort. Kram Åsa

Kommentera

