Inspirerad

Jag har ramlat in på en bra sida om (barn-)cancer, (intresserad så kolla här:http://www.1177.se/Stockholm/Tema/Cancer/ ). Inspirerad av det så kommer här några tankar om vad jag behöver hjälp med.

Kontakt – jag är tidvis som handlingsförlamad för allt som inte gäller Malte eller Agnes. Jag svarar inte på sms, läser inte mail eller ens lyssnar av telefonsvararen. Men jag känner att de gånger jag får kontakt med någon får jag energi. Fortsätt gärna kontakta mig. Jag uppskattar det och jag behöver det, även om det kanske inte märks. Kan och orkar jag svara gör jag det, annars låter jag bli. Ni stör inte.

11 thoughts on “Inspirerad

  1. Självklart fortsätter jag och förstår att du inte alltid orkar och att fokus ligger på annat.
    Skönt att veta ändå att du vill och inte tycker att det blir jobbigt och tjatigt.
    Tänker mycket på er, ge din fina man och fina barn styrkekramar.
    Till dig skickar jag massor med kramar och all energi jag kan. ❤ ❤

  2. Vännen! Kram på dig! Kan inte föreställa mig paniken, men skönt att det bara var leverpastej! Ja, det verkar gå både svinkoppor och vattkoppor runt halva Tullinge… =b

      • Slog mig igår också att det går Kikhosta… Fick rysningar när jag tänkte på att jag var in till er med Tristan och en på ÖF har trott att hennes lilla hade det, men visade sig vara falsk krupp. Maltes vaccinationer är ju raderade med cellgifterna. Tänkte att en så liten hålls ju borta från alla då han bara ligger ute och sover i vagnen när vi är borta, men man vet ju aldrig… Har konstant ont i öron och bihålor så vi håller oss borta från er ett tag… 😦 Kram

  3. Ha ha tro inte du blir av med oss bara för du inte svarar ;)!

    Har full förståelse för om du inte plockar upp luren så fort det ringer!

    • Det är ju det som är grejen, det ringer typ aldrig här. Så då tycker man ju att jag skulle orka lyssna av ditt meddelande när det fortfarande var aktuellt. Hjärta till dig!

  4. Dina inlägg ramlar rakt ner till min outlook.. Du är också en inspiration och för mig har du alltid varit det.. driftig, tänker framåt och vill alltid något mer, så inspirerar du mig.. Nu har du en annan situation men jag ser fortfarande det här i dig fortsätt så..!
    Var till Paris i förra veckan med Wilma och Alice, DIsneyland ofcourse;).. OCh som jag sagt förut inte för att jag är särskilt religiös men en tanke och ett djupt andetag tog jag för Er inne i Sacre Coeur ♥

Kommentera

