Kända och okända eller förtydligande angående statistiken

Av kommentarerna från er läsare, vet jag i alla fall vilka några av er är som läser här. Jag har några mycket flitiga kommenterare, love it!

Sen vet jag några till som läser men som inte kommenterar.

Sen gissar jag mig till ett gäng till som jag tror läser.

Men det måste vara ännu fler som läser, för det är en hel del besökare på den här sidan per dag. Visserligen är siffran jag ser inte unika besökare utan hur många besök det är på sidan per dag och jag vet att en del av er kollar den flera gånger per dag (jag försöker att inte känna pressen att uppdatera den mer än jag orkar dock :)).

Men jag ser inte EXAKT vem som är här och läser som vissa tolkade mitt tidigare inlägg ang statistiken här på bloggen. Så om ni inte kommenterar ser jag inte vem du är som läser. Så vill ni fortsätta vara anonyma så är det helt ok. Självklart.

Men jag blir ännu gladare om du skriver en kommentar någon gång när du känner för det. Helt klart roligare om jag vet vilka ni är som läser. Kända som okända.

20 thoughts on “Kända och okända eller förtydligande angående statistiken

  1. Jag är ju här ,men det vet du redan. 🙂
    Sedan har jag nämnt Maltes insamling (och denna blogg) i min blogg. Vet dock inte om någon gått vidare och börjat läsa. Vet dock bloggläsare som bidragit till Maltes insamling, och det värmer i hjärtat. 🙂

    Kram!

    • Hej fina Hanna!
      Jodå, ett gäng av dina läsare har hittat hit via din blogg. Om de kommit tillbaka vet jag dock inte. 🙂
      Underbart att de velat bidra till inslamlingen. All kärlek till dem och alla andra som skänker pengar till barncancerfonden.
      KRAM

  2. Jag är en ”okänd”. Vi har aldrig träffats och kommer troligast aldrig att göra det. Men jag följer Maltes och er kamp dagligen. Lider med er och glädjs med er. Varför? Jo, jag hamnade på din blogg genom en gemensam vän. Har svårt att släppa Maltes kamp och ”måste” fortsätta följa så jag kan glädjas att åtminstone en person lyckats besegra denna orättvisa sjukdom när allt är för Malte. Jag önskar Malte och resten av familjen en så smärtfri som möjligt resa genom kampen! Samt att allting snart är över!

  3. *vink, vink*

    Kommenterar inte varje gång, men jag läser det du skriver via mailen. Vet inte hur det syns i din statistik.

    Tänker mycket på er! Har en granne som fick sin diagnos i samma veva som ni, så det är svårt att inte tänka och känna. Och vissa delar av det ni upplever har vi gemensamt, även om det är vitt skilda orsaker till våra vistelser på sjukhusen.

  4. Har tipsat mina vänner om din blogg, och bett dom skänka en slant till Maltes fond. 🙂
    Såg på nyheterna i kväll att det är många som bloggar om sin sjukdom, och att det gav ett bra resultat, både för den som skriver och för andra som läser.
    Så vi är glada om du orkar hålla oss uppdaterade, men tänk på att det är Malte och familjen som kommer först. Känn ingen press att prestera, du vet att vi förstår!
    Kramar

  5. Ja, jag läser också varje gång du skriver, och jag tänker på er ofta. Och jag pratar med Agnes så fort jag träffar henne. Dessvärre så är jag inte så duktig på att kommentera 😦 Men det är väl dags att sluta smygläsa och visa mitt stöd mer öppet 🙂 Det är det minsta jag kan göra för er! Många kramar, från hela familjen!

    • Jodå, jag läser fastän jag sällan kommenterar, går in ett par gånger/vecka och läser i genom hur ni haft det. Tycker det är svårt å finna orden.,känns så futtigt..
      Kram till hela din familj, ska även jag sätta in en slant till söta Malte 😉
      Fortsätt kämpa på! ❤

  6. Jag är en ”okänd”. Hittade den här bloggen via er insamling på barncancerfonden. Följer din blogga för att få veta hur det går för lilla Malte i denna orättvisa sjukdom och hur vardagen så snabbt kan förändras. Imponeras av er styrka och kraft att ändå få vardagen att rulle på för framför allt Agnes. Är även imponerad av de kontaktnät som ni verkar ha. Blir motiverad att själv hjälpa andra när jag märker hur mycket ni uppskattar den hjälp ni får från nära och kära 🙂
    Håller alla tummar och tår för Malte 🙂

  7. Jag läser! Och om jag kan göra dig lite glad(are) genom att lämna en kommentar så gör jag gärna det. Minns inte hur jag hittade hit, men nu har jag svårt att sluta läsa. Hoppas av hela mitt hjärta att er lille kille blir frisk igen.

  8. Är som flera andra ovan en okänd, hittade hit via gemensam bekant på facebook (Susanne B) och kan inte sluta följa er heller. Det ligger så nära när jag själv har en 2,5 åring, samt har en vän vars 3-åring fick diagnos förra året. Tänker att jag själv aldrig skulle klara något liknande, men förstår att har man inte valet gör man det bara… och hur ni gör det, samt vad ni uppskattar att omgivningen gör för er ger en enorm insikt/lärdom/inspiration. All lycka och välgång till er!! Tack för allt du delar med dig av!

  9. Jag är med er hela tiden, dag som natt! Styrkepåfyllning och kärlek till er alla och massor av ”Bajskorvar” till bästa bästa tappra MaltePalte! ♥♥♥♥

  10. Helena, det är länge sen vi sågs och mycket som hänt sen dess i bådas våra liv! Genom vår gemensamma vän Ulla fick jag höra om vad som hänt den minsta av dina ögonstenar. Följer din blogg och lilla Maltes och er kamp och väg till tillfrisknande. Stor, stor styrkekram från mig

  11. Jag läser också hela tiden! Och tänker på er ännu mer. Är fortfarande lite i chock över vad som hände den här sommaren och vände upp och ner på allt. Både jag o T ser fram emot att träffa er igen, om inte förr, så nästa sommar. Vi tror benhårt på er och Maltes kamp mot återställande. Så kämpa, kämpa er igenom detta! Saknar ibland orden att kommentera – men Helena du borde satsa på författarkarriär för du är otroligt bra på att uttrycka dig och att göra det enkelt o rakt in i hjärtat! Kramar från ”sommarkompisen”!

  12. Jo, du har säkert märkt att jag är här. 😉 Kan ibland inte låta bli att kommentera det som faller på. Är dock inne på bloggen hela tiden så ja vet inte om jag registreras varje dag. Går bara ur om jag måste uppdatera datorn eller om den hänger sig så att jag måste stänga av allt. GUD, nu låter jag mansik men det gäller inte bara din blogg. Sitter ju mycket hemma och jobbar via datorn en del ibland så det är enklast att inte stänga av allt hela tiden. Kramar!

  13. Jag känner dig bara som ”BlingoHelena” hos Sonja men känner starkt för hela eran familj och tänker på er flera gånger om dagen och läser bloggen minst varannan dag, men oftast varje.
    Jag håller tummarna så hårt det går för att Malte snart ska vara frisk igen!!!
    Många kramar från mig

  14. Hej, Jag är en trogen läsare som håller tummarna så hårt jag kan och lider såå otroligt med er och lilla Malte. Får tårfyllda ögon nu igen……Alla lyckönskningar till er! Kram från Elin Bergshem (Blingo)

Kommentera

