Meh

Det ingår inte i planen att mamman ska må dåligt.

14 thoughts on “Meh

  1. Men hur är det min vän?? 😦
    Hoppas det inte är långvarigt. Vila så gott det går……kramar till dig och familjen

  2. Krya på dig. e till att få i dig massa vitaminer och vätska och försök vila så du snart är på benen igen. Kram

  3. Nä…må dåligt får du vänta med tills Malte och Agnes har flyttat. Det ingår liksom inte i mammarollen att vara sjuk……. 😦
    Krya på dej!
    Kramis

  4. Nu är jag kanske knäpp men jag tror att detta är ett positivt tecken att du slappnar av liite grann och då vågar kroppen låta dig bli lite hängig. Efter månader av maxad stress finns det lite som bara måste ut. Bra säger jag men hoppas det försvinner fort igen! Kram och krya på dig!

  5. Jag tror som Malin att det är en reaktion på allt som hänt och händer. Hoppas dock att du kryar på dig och att du snart känner dig piggare. Hör av dig om det är något jag kan hjälpa dig med.

    Kramis!

Kommentera

