Varför bloggar jag?

Att starta blogg har jag aldrig tänkt på förrut. Men nu har jag två anledningar till detta.

1. Få ut information om vad som händer Malte på ett effektivt sätt.

Jag blir jätteglad av sms, meddelanden på facebook, telefonsamtal och mail från vänner, släktingar, bekanta men det tar jättemycket tid att svara på. Därför kommer jag att hänvisa hit men vill ändå att ni fortsätter att höra av er till mig . Vi behöver verkligen allt stöd vi kan få just nu.

2. Mitt egna behov att att ventilera.

Endel inlägg kommer vara högst personliga och min kanal att kräkas ut vad jag har lust med och vad som behöver komma ut. Dessa kommer jag inte att censurera utan de som  tycker de är jobbiga att läsa får helt enkelt hoppa över dom. Jag ska kanske hitta en egen kategori för dom.

Jag brukar vara rätt nojjig över det jag skriver och tänka, skriva, korrekturläsa. Pausa, öäsa kritiskt en gång till innan jag låter någon annan läsa. Men här ska jag försöka slänga iväg det som det blir för att jag har helt enkelt inte tid med annat än så.

4 thoughts on “Varför bloggar jag?

  1. Älskade vän! Jag hoppas verkligen att du kan ”få ur dig” det du känner på bloggen. Ni finns ständigt i mina tankar och jag önskar av hela mitt hjärta att allt löser sig till det bästa. Tusen och åter tusen kramar/Jennie

Kommentera

